سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 45
کل بازدید : 749594
کل یادداشتها ها : 965
خبر مایه


 

ظاهرت هست چنانیکه خجالت نکشی؟

باطنت هست پسندیده ی صاحب نظری؟

خانه ات لایق او هست که مهمان گردد؟

لقمه ات درخور او هست که نزدش ببری؟

پول بی شبهه و سالم ز همه داراییت

داری آنقدر که یک هدیه برایش بخری؟

حاضری گوشی همراه تو را چک بکند؟

با چنین شرط که در حافظه دستی نبری!

واقفی بر عمل خویش تو بیش از دگران


تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

میتوان گفت ترا شیعه ی اثنا عشری؟سه

گفتم : که در فراقت عمریست بیقرارم

گفت: از فراق یاران من نیز بیقرارم

گفتم : بجز شما ، من ، فریادرس ندارم

گفتا : بغیر شیعه ، من نیز کَس ندارم

گفتم : که یاورانت مظلوم هر دیارند

گفتا : مرا ببینید ، مظلوم روزگارم

 

منبع :وبلاگ پیمان فرهادی






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ